1. Home
  2. Instalacja & Konfiguracja Urządzeń
  3. Bridge
  4. Bridge – brak połączenia z urządzeniem

Bridge – brak połączenia z urządzeniem

W przypadku braku połączenia z Bridge sprawdź kolor diody sygnalizacyjnej w lewym, górnym rogu obudowy urządzenia [1] oraz statusy diod LED po prawej stronie [2].

Postępuj zgodnie z zaleceniami opisanymi w tabeli poniżej.

Kolor diody [1]Sposób świecenia diodyStan urządzeniaRozwiązanie problemu
PulsującyUrządzenie pracuje poprawnieZresetuj Bridge
PulsującyUrządzenie uruchamia się ponownieJeżeli ponowne uruchomienie trwa dłużej niż 30s zresetuj główne zasilanie Bridge. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany skontaktuj się z pomocą techniczną.
MigającyUrządzenie nie pracuje poprawnieZresetuj Bridge. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany skontaktuj się
z pomocą techniczną.
BrakBrak zasilania głównegoPodłącz Bridge do zasilania
Tabela 1. Oznaczenie diody sygnalizacyjnej w lewym, górnym rogu obudowy urządzenia [1]

Dioda
statusowa [2]
Sposób świecenia diodyStan urządzeniaRozwiązanie problemu
WORKMigającyUrządzenie pracuje poprawnie
WORKCiągły / BrakUrządzenie nie pracuje poprawnieZresetuj Bridge. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany skontaktuj się
z pomocą techniczną.
RS 422 RXMigającyUrządzenie pracuje poprawnie. Dioda sygnalizuje odbiór danych w Bridge RS422
RS 422 RXCiągły / BrakUrządzenie nie pracuje poprawnieSprawdź połączenie przewodowe pomiędzy Cloud Box a Bridge. Jeżeli połączenie jest poprawne zresetuj Bridge.
RS 422 TXMigającyUrządzenie pracuje poprawnie. Dioda sygnalizuje wysyłanie danych w Bridge RS422
RS 422 TXCiągły / BrakUrządzenie nie pracuje poprawnieSprawdź połączenie przewodowe pomiędzy Cloud Box a Bridge. Jeżeli połączenie jest poprawne zresetuj Bridge.
TTL RXMigającyUrządzenie pracuje poprawnie. Dioda sygnalizuje odbiór danych w Bridge ETH
TTL RXCiągły / BrakUrządzenie nie pracuje poprawnieSprawdź połączenie Bridge z siecią LAN oraz z adapterem ETH wewnątrz urządzenia (pomarańczowa dioda oraz zielona powinny się świecić). Upewnij się, że Bridge jest podłączony do tej samej sieci LAN co Cloud Box. Jeżeli połączenie jest poprawne zresetuj Bridge.
TTL TXMigającyUrządzenie pracuje poprawnie. Dioda sygnalizuje odbiór danych Bridge ETH
TTL TXCiągły / BrakUrządzenie nie pracuje poprawnieSprawdź połączenie Bridge z siecią LAN oraz z adapterem ETH wewnątrz urządzenia (pomarańczowa dioda oraz zielona powinny się świecić). Upewnij się, że Bridge jest podłączony do tej samej sieci LAN co Cloud Box. Jeżeli połączenie jest poprawne zresetuj Bridge.
Tabela 2. Statusy diod LED po prawej stronie [2]
Updated on 2024-04-10
Was this article helpful?

Related Articles

Potrzebujesz pomocy?
Can't find the answer you're looking for?
Contact Support

Leave a Comment