1. Home
  2. Instalacja & Konfiguracja Urządzeń
  3. Cloud Box
  4. Cloud Box – brak połączenia z urządzeniem

Cloud Box – brak połączenia z urządzeniem

W przypadku braku połączenia z Cloud Box sprawdź kolor diody sygnalizacyjnej w lewym, górnym rogu obudowy urządzenia.

Postępuj zgodnie z zaleceniami opisanymi w tabeli poniżej.

KolorSposób świecenia diodyStan urządzeniaRozwiązanie problemu
PulsującyUrządzenie pracuje poprawnieZresetuj Cloud Box
PulsującyBrak połączenia
z Internetem
Sprawdź działanie sieci Internet, jeżeli jest taka potrzeba zresetuj Router.
Zresetuj Cloud Box w celu natychmiastowej próby odświeżenia połączenia Internetowego.
MigającyBrak połączenia
z modułem komunikacyjnym Cloud Box
Zresetuj Cloud Box. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany skontaktuj się
z pomocą techniczną.
BrakBrak zasilania głównegoPodłącz Cloud Box do zasilania

Updated on 2024-04-09
Was this article helpful?

Related Articles

Potrzebujesz pomocy?
Can't find the answer you're looking for?
Contact Support

Leave a Comment